top of page

Ecover 

Met deze BeLux campagne zetten we Ecover's merkwaarden in de kijker. Aan de hand van 1 simpele boodschap roepen 6 influencers op om deel te nemen aan de oorlog tegen de wegwerpmentaliteit. Door concept en productieproces te optimaliseren creëerden we extra content, zonder de timing of de budget scope te wijzigen. Dat resulteerde in een campagne van 50 content pieces. Ontdek alle content hier. 

VIDEO 

TV COMMERCIAL

Ecover #1jaarlanger

KLANT  
Ecover
KANALEN 
Ecover socials 
Tv 
Website  

HET PROCES

Kick-off: We starten met een kick-off meeting waarin u ons kunt briefen over het doel van de video. We luisteren naar uw wensen, doelstellingen en ideeën om een duidelijk beeld te krijgen van wat u wilt bereiken.

Storyboard en shotlist: Na de kick-off meeting gaan we aan de slag met het maken van een storyboard en shotlist. Hiermee brengen we het verhaal en de visuele elementen van de video in kaart, zodat we een heldere structuur hebben.

Pre-productie: We zoeken naar geschikte locaties, figuranten en de benodigde crew om de video tot leven te brengen. 

Draaiplanning: Zodra het storyboard en de shotlist zijn vastgelegd, gieten we deze in een haalbare draaiplanning. Hierdoor kunnen we op de dag van de opnames een strak schema volgen, zodat alles efficiënt verloopt.

Montage en feedback: Na de opnames gaan we aan de slag met de montage van de video. We zorgen voor een vlotte en professionele bewerking, waarbij we uw input en feedback in gedachten houden. Tijdens het proces plannen we twee feedbackmomenten in, zodat we eventuele aanpassingen kunnen doorvoeren en ervoor zorgen dat de video aan uw verwachtingen voldoet.

DELIVERABLES

18x Campagne video 

  • 6x 16:9 , 30 seconden 

  • 6x 16:9 , 15 seconden

  • 6x 9:16 , 15 seconden 

Like what you see?

Neem dan zeker contact met ons op en laat ons ervaren team uw video project tot een succes maken. 

bottom of page